Sadece bir kaç yıl önce, sosyal medya pazarlama stratejisi oluşturmaktan söz etmiyorduk. Şirketler ne kadar köklü ise o ölçüde rakiplerinden bir adım daha öndeydiler. Bu mantık bugün geçerli değil. % 30'luk bir kesim, ayda en az bir kez sosyal bir marka ile bağlantı kurduğunu söylüyor. Stratejiniz yalnızca varlık hakkında olamaz. Markalar, sosyal medya pazarlama stratejilerine tam olarak yatırım yapmalı ve bağlılığa odaklanmalıdır. Aksi takdirde, gerçek müşterileri kaybedersiniz.
En Büyük Zorluklarınızı Çözen Sosyal Medya Pazarlama Hedefleri Yaratın
Herhangi bir stratejiye ilk adım, çabalarınızdan ne istediğinizi anlamaktır. Sosyal medya pazarlaması, sosyal medya planlamasında favori yemeğinizi pişirmek gibi görünmelidir.
Malzemelerinizi aldıktan sonra, bir reçete ve reçeteyi takip ediyorsunuz! Ama bu her zaman böyle değildir. Ya misafirleriniz varsa ve daha fazla insan beslemeniz gerekiyorsa? Birisi, bileşenlerden birine alerjisi varsa ne olur? Aniden, amacınız yeterli insanı besleyeceğinden ve herkes tarafından yenilebilir olduğundan emin olmak için bir yemek yapmaktan geçer.
Ulaşılabilir olduğunu bildiğiniz hedefleri belirlemek en iyisidir. Markanızın hedeflerine göre en fazla önem taşıyan kanalları seçmeye çalışın. Bir stratejiyi çok fazla hedef ve amaç ile karmaşıklaştırmaktan kaçının. Ayrıca, sosyal medya hedeflerinizi belgelemeyi de unutmayın. Bulunduğunuz yeri kıyaslamada size yardımcı olmak için değil, aynı zamanda onlara ulaşma şansınızı da arttırır. Bazı istatistiklere göre, hedeflerini yazan insanlar 30 kat daha başarılı.
Bu hizmeti almak istiyorsanız lütfen "Hizmet Talep Formu"muzu doldurunuz.