E-posta alamıyorsanız öncelikle aşağıdaki kontrolleri yapmanız gerekir:
E-postalarınızı Microsoft Outlook (veya benzeri bir program) ile alıyorsanız:
- Bir hata mesajı alıyor musunuz?
- Hata alıyorsanız hata mesajında ne yazıyor?
Sunucuya bağlanamıyor şeklinde bir hata alıyorsanız yapacağınız kontroller:
- Hesap ayarlarınızı kontrol edin, sunucu adresinin doğru girilmiş olduğundan emin olun.
- Sunucular kısmından POP3 Sunucunuz mail.alanadınız (örnek: mail.egeweb.com) şeklinde olmalıdır.
- Web sitenize erişip erişemediğinizi kontrol edin. Erişemiyorsanız alan adınızın ya da hosting hizmetinizin süresi dolmuş olabilir veya başka bir teknik problem olabilir.
- Web sitenize erişilebildiği halde e-mail sunucusuna bağlanamıyorsanız muhtemelen bilgisayarınızda veya bağlı olduğunuz ağda e-mail bağlantısını engelleyen bir program (firewall gibi) olabilir.
- Şifrenizi kabul etmediğine dair bir hata alıyorsanız şifreniz hatalıdır. E-mail ayarlarınızdan şifrenizi kontrol ediniz. Kontrol panelinize girip şifrenizi değiştirerek yeniden deneyiniz.
- Bir hata mesajı almadığınız halde yine e-postalar gelmiyorsa sebebi muhtemelen kotanızın dolmuş olmasıdır. Kontrol panelinize girip genel disk kotanızın dolup dolmadığını kontrol edebilirsiniz.
Başka bir hata alıyorsanız hata mesajını veya o anki ekran görüntüsünü e-maille info@egeweb.com adresine gönderiniz.
Yukarıdaki kontrolleri yaptığınız halde sorunu gideremediyseniz hangi e-mail hesabınızda, hangi ayarlarla, hangi işlemler sonucunda, ne gibi bir hata ile karşılaştığınızı detaylı olarak belirterek bize başvurunuz. E-mail alamamanızın birçok sebebi olabileceği için sorununuzu en kısa zamanda tespit edebilmemiz için bize yeterli bilgiyi iletmeniz gerekmektedir